onsdag 28 december 2011

Onsdag..

Hej!!

Vilket tråkigt väder vi haft idag... Regn och storm!! Fy, då kan de hellre vara nån grad kallt och lagomt mycket snö...
Det blev en innedag. Jag har städat, tvättat och pysslat lite smått. Per har satt upp lite krokar och dyl i badet. Så där ska jag städa och göra iordning imorn. Per ska jaga imorn förmiddag så jag och Ally ska åka till Charlottenberg en tur. Ska köpa lite material så jag kan göra dopinbjudningar... (dopet blir 22/1 kl 15 Eda kyrka).

Jag förde över kort från kameran till datorn förut, det hade jag inte gjort på ett år! Så där fanns det endel bilder jag inte sett på länge. Man har nästan glömt bort hur vårt hus såg ut innan det var ett riktigt hus. En tur till Lanzarote hade vi också hunnit med... Å de allra första bilderna på Ally fanns på kameran! Ska börja använda kameran mer nu, har bara använt Iphonen sen jag fick den.

H&M:s vårkatalog kom idag... Herregud så mycket fint!! Blir en rejäl beställning därifrån frampå... Hittade en marinblå anorak till Ally, så himla fin, men  de va tydligen en killjacka... Kanske funkar på lilla damen ändå?!


 Vårt "hus" oktober 2010.
 Lanzarote januari 2011.
 Helan & halvan på Lanzarote.
Allra första bilden på Lilla sötnosen! (Och en trött, facinerad och lycklig morsa)

Nu ska vi bada Ally, sen blir det bingen på Skogslyckan. Eller ja, det vet man aldrig, det bestämmer yngsta familjemedlemen...

Natti Natti...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar