fredag 23 december 2011

Fredag...

Hej!

Just nu är jag & Lilla A i Åmot hos mor och far... Här är julstöket i full gång, men jag tar de piano framför datorn. Skulle behöva vara hemma och greja inför morgondagen, men det får bli ett senare projekt!
Vi ska fira hemma hos oss i år. Det kommer bli fullt hus då våra familjer kommer dvs. mamma, pappa, Ida, Emil & Theo och Pers familj Dan, Karin, Emma, Hans, Moa & minna. Kommer bli jätte mysigt!:)
Jag tror minsann att vi har varit snälla allihopa. Hela min baklucka är full av julklappar...

Jag ska snabba mig iväg på centret sen, har givetvis glömt EN julklapp... Men jag tror inte det är så mycket folk sista timmen ikväll.

Nu ska jag ladda för uppesittarkväll. Har köpt lotter så jag hoppas verkligen på storvinst!!
En bil, en miljon, en resa... Eller färgfemman!! Ja det vore inte fel!

Nu vaknade lilla Stumpan, back to reality!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar