måndag 26 december 2011

Söndag...

Hej!!

Idag har det varit en hård dag för fröken Kiiveri. Var ute igår för första gången på typ ett år, och ja man kan väl säga som så att begreppet "det är en dag imorgon också" inte existerade... Det blev med andra ord ganska livat på mig och dagens form har varit allt annat än bra!
Jag och mamma hade planerat in en tur till Karlstad idag för lite mellandagsshopping. Sagt är sagt, så vi drog iväg till stora staden. Även om jag inte va speciellt sugen när mamma kom och väckte mig halv nio (Ja, jag försov mig). Det blev hur som helst en lyckad tur med några fynd och icke fynd med hem till Hålteberg.


Kläder till Ally från PoP. Det blev 2 bodys, 3 par byxor, 4 par strumpor & en klänning.
Köpte även med ett par skalbyxor till mosters älskling Theo.

Här kommer några bilder från gårdagen som spenderades hos Markus & Johanna. Tack söta ni för en jätte trevlig kväll!
Jag, Michaela & Johanna.

Per, Markus & André.

Nu blir det kvällen här hos oss... Blev på tok för lite sömn föregående natt så det ska bli underbart!
Inte helt fel å krypa ner bredvid denna nybadade goding...

Natti natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar