lördag 31 december 2011

Lördag..

Gott nytt år på er!!

Årets sista dag har varit lugn, fast effektiv. Städning varvat med mys med lilla prinsessan har gjort detta till en riktigt bra dag! Jag älskar när jag kan sätta mig i soffan och veta att jag har fått mycket gjort... Vi har precis tänt massor med ljus och inväntar årets gäster; Ida, Emil & Theo. Blir en lugn tillställning i år... Känns väldigt skönt måste jag säga.. Laga lite mat, se på tv, prata och bara mysa!

På skogslyckan serveras ikväll älgbiff, hasselbackspotatis, pepparsås & sallad till varmrätt. Efterrätten blev marängsviss (Pers önskemål) och senare ikväll när barnen förhoppningsvis sover tar vi kex och ost! MUMS!!:)

Jag kan lätt säga att 2011 har varit det bästa året någonsin!
Att vara nybliven mamma och bo i ett nybyggt hus är det inte mycket som slår.. Jag är stolt över vad Vi har åstadkommit och siktar nu på att 2012 kommer blir lika bra som 2011.

 Lilla Ally påväg hem till Skogslyckan 5/10-2011.
Mina absoluta favoriter!!

Gott nytt år på er allihopa!!
Vi ses nästa år....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar