söndag 28 oktober 2012

Bra dag...

Ja det har vi verkligen haft idag!

Inledde med lite grejjande här hemma innan familjen Porten anlände. Trevligt med besök, Ally fick Supersöt väska och en kofta i present. Tusen tack!:)

När besökarna lämnade stugan gick vi en liten promenad. Stannade till hos Busans farmor & farfar. Fick glassfika och Ally fick leka lite med kusin Minna.

Väl hemma somnade lilla skruttan. Jag och Mr P slappade i soffan under tiden! Skönt.

Fick en granne hit på en kopp kaffe i eftermiddag också. Hon hade med sig en present till Ally, ett prydnads spöke typ:) Jag & Bally dammsög uppe och hörde inte när hon kom, gissa om jag skvatt när jag såg en filur i trappan!:)

Nu har vi precis vinkat av Allys farmor & farfar. Dom ringde och frågade om vi ville ha pizza, så vi har haft lite pizzamys ikväll IGEN.

Hursomhelst en bra dag... Besök, presenter, mat och mys. Härligt å ladda batterierna inför en ny arbetsvecka. Imorgon ska det knegas 8:30-15! Lyxigt...:)

Min mormor håller på och virkar små kakor och bakverk till Ally. Som ni ser på bilden börjar det bli endel...:) KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar